WTP
Medlem
Jag fick erbjudandet fast har inte hunnit än att säga upp - noll koll har de.Inte längre.
Jag sa upp mitt kort för ett par veckor sedan, och fick också det där erbjudandet, så de har dessutom noll koll...
Jag fick erbjudandet fast har inte hunnit än att säga upp - noll koll har de.Inte längre.
Jag sa upp mitt kort för ett par veckor sedan, och fick också det där erbjudandet, så de har dessutom noll koll...
Jag fick samma, och funderar på det. Flyger sällan BA men har ca 5K Avios på kontot idag.Fick just ett erbjudande om 5 000 Avios i bonus om jag tecknar mig för ett BA Visa.
Är det värt det ?
Eftersom mitt nuvarande kreditkort kommer med försämringar inom en snar framtid, så har jag börjat kolla runt lite efter ett alternativ.
British Airways Visa är ett av de jag skulle kunna tänka mig. Inte för att jag handlar/flyger såpass mycket att jag skulle kunna få en voucher, men eftersom jag och familjen i första hand flyger British Airways och har familjekonto, så blir det väl kanske en till två resor om året och då är ju aviosen bra som delbetalning.
Förutom att gränsen för vouchern höjts, är det ändå ett bra kort i övrigt, jämfört med andra kreditkort, eller är det bara att glömma och kolla på något annat?
Förutom att gränsen för vouchern höjts, är det ändå ett bra kort i övrigt, jämfört med andra kreditkort, eller är det bara att glömma och kolla på något annat?
Jag vet att svaret finns i denna tråd men kan inte hitta den bland de knapp 1000 inläggen. Fråga kan man hitta på Entercards hemsida hur mycket man har spenderat på British Airways Visa hittills i år. Vet att man kan se det på fakturan men den uppgiften är ju gammal.
Har ägnat långa stunder till detta, men inte funnit det jag sökt. Men tack för svaret.Ja, det ska gå - har aldrig gjort det själv, men jag vill minnas att det står beskrivet i tråden hur man gör. Enklast är väl bara att ta ditt bankid, logga in och kolla runt lite..
Jag har letat och letat och inte hittat på något annat ställe än fakturan. Passerade gränsen för länge sedan men fortfarande inte triggat någon voucher, men jag avvaktar att klaga tills jag behöver den.Har ägnat långa stunder till detta, men inte funnit det jag sökt. Men tack för svaret.