Senaste nytt

British Airways Visa

Hmmm, från att ha fått obefintliga poäng (bortsett från lite ströpoäng här och var) så har jag den senaste veckan fått 8000 Avios insatta.
Blir matt av deras röriga system och usla service!

Idag ramlade det in rejält med Avioser, verkar nästan vara för mycket, men det är ju svårt att säga eftersom
man inte vet vilken period det avser. Om det är tom igår kan det nog stämma.

Ser faktiskt ut som om deras system kommit i kapp verkligheten.
Vad jag kan förstå är det uppdaterat och reglerat saknade Aviosar till och med Kontoutdragets Utskriftsdatum, som för mig är 2012-03-19.
Så långt så bra - vi får väl se hur länge det funkar?

Lycko er. Jag får inga poäng alls och ingen faktura heller.
Jag får samla ihop alla min fakturor och kräva dom på alla avios dom är skyldiga mig.
Det börjar bli en hel del nu.

Blev lite fel med datumangivelse;
skall vara Kontoutdraget med utskriftdatum 2012-03-19, som omfattar poster tom 2012-03-06 och som också är den datum till vilken aviosarna korrigerats.

Är det nån annan än jag som upplever deras onlinetjänst (Kortwebb) som lite skakig? Jag vill kunna se hur mycket jag har spenderat och hur mycket kredit jag har kvar. De flesta köp registreras inom 2-3 dar, men på sistone har vissa köp tagit veckor innan de kommit in. Jag tror (misstänker) att jag redan gått över min kreditgräns, men enligt Kortwebben har jag gott om kredit kvar.

Är det nån annan än jag som upplever deras onlinetjänst (Kortwebb) som lite skakig? Jag vill kunna se hur mycket jag har spenderat och hur mycket kredit jag har kvar. De flesta köp registreras inom 2-3 dar, men på sistone har vissa köp tagit veckor innan de kommit in. Jag tror (misstänker) att jag redan gått över min kreditgräns, men enligt Kortwebben har jag gott om kredit kvar.

Njaäe, högst upp på sidan står det:

Senast uppdaterad: 23 mars 2012 kl 18.57

Kreditgräns utnyttjad kredit Kvar att utnyttja

Detta brukar uppdateras omedelbart, rentav minuter efter man använt kortet

Däremot brukar det ta flera dagar innan informationen längre ned på sidan uppdateras, dvs. där det står

Senaste transaktionerna

Toppen