Senaste nytt

British Airways Visa

Nu verkar EnterCards IT-system löpa fullständig amok. Idag rasslade det in en himla massa poäng igen. Verkar inte stämma mycket mellan kontoutdrag och det som krediteras till BAEC. Såvida dom inte har en kampanj med dubbla poäng:confused:

Efter ett möte idag med telefonen avstängd hade jag ett oväntat mobilsvar... Från Entercard som meddelade att mina saknade Avios finns på mitt konto. Kanske hade det med mitt mail till deras marknadschef att göra där jag bad dom kolla denna tråd i forumet. Helt klart har det ramlat in rätt bra med Avios på sistone.. Om det stämmer har jag inte hunnit kolla än... Hoppas det håller i sig nu bara..

Entercard strikes again :)

British Airways Companion Voucher
689395 06-Jan-2012
06-Jan-2013
Issued

Jag har tydligen lyckats handla för 200k på 6 dagar. Nu dags att ta kontakt med Entercard.

Entercard strikes again :)

British Airways Companion Voucher
689395 06-Jan-2012
06-Jan-2013
Issued

Jag har tydligen lyckats handla för 200k på 6 dagar. Nu dags att ta kontakt med Entercard.

Grattis, eller vad man ska säga:) Det verkar som deras system för fakturering är helt frikopplat från deras system för poängöverföring. Tack och lov stämmer summorna som faktureras, medan det trillar in betydligt mera Avios. Om man ser ser till Avios som har ramlat in ska jag ha shoppat för 130 000 kr, hur det nu ska ha gått till. Så snart kommer väl vouchern till mig också:D

Nja, känner mig inte direkt nöjd eftersom jag helst vill trigga den efter sommaren för nästa 2-4-1 resa

Som någon sa innan - Entercards system måste ha löpt amok!
Nu har dock Entercard dragit Avios från mig, så det lär väl göras hos många andra också.
05-Apr-12 Finance Card 0 -6250

Men man tycker ju att dom borde ha bättre koll. Men det är väl större chans att Jultomten kommer till påsk...

Har dom inte bättre ordning och koll tycker jag att dom får skylla sig själva.
Hur kommer dom att göra med eventuellt fel utställda vouchers? Voidas dom då eller?

Toppen