Men hittar du dem med SAS egen Star Alliance-sökning?Upplever samma sak att det är väldigt svårt att hitta tullgängliga biljetter inrikes USA, ffa från öst till väst. Hittat tillgänglighet (ffa ekonomi) på Uniteds sida men det har de inte hittat när jag varit i kontakt med Tallin.
Då antar jag att de som du hittar på Uniteds sida inte är i bokningsklass X eller I, right?Nej. Endast ett fåtal har jag hittat på SAS Star Alliance. Men det kanske alltid har varit svårt att hitta awardresor inrikes i USA(även i ekonomi)?
Hittade inga I men några X men de var med ytterligare byte till slutdestinationen så det föll på antal byten inom destinationszonen tyvärrDå antar jag att de som du hittar på Uniteds sida inte är i bokningsklass X eller I, right?
Är du säker på att det är business även ner till Istanbul? Misstänker starkt att SAS visar resan som business så länge något ben i flygningen är det.Som jag skrev i bokade bonusresor 2018-tråden:
Jag hittade resor med Turkish med sas star alliance trips-sidan som INTE syns på United.. Jag sökte 4 personer i C och hittade flertal dagar arn-ist (men man måste vidare pga married segment) där det fanns 4 platser i C. United visade endast Eco eller inget alls.
Fanns till ett antal olika destinationer i Asien som man ej fick upp på United.
Fick något liknande igår vid den här tiden, fast på "vanliga" bokningen. Fungerade efter någon timma eller två igen..Får "systemfel, vänligen ring SAS kundeservice för att boka" när jag försöker boka nyss, provat flera gånger. Fler här som har samma problem?
Misstänker starkt att SAS visar resan som business så länge något ben i flygningen är det.