Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

Fick mitt platinumkort idag. Medföljande brev på fanska vilket var lite svårläst för mig. Lite underligt då jag trodde att man inte fick något kort förrän man bott där. Inte gjort det än.

Last edited:
Fick mitt platinumkort idag. Medföljande brev på fanska vilket var lite svårläst för mig. Lite underligt då jag trodde att man inte fick något kort förrän man bott där. Inte gult det än.
Fick även mitt idag, ett Platinum-kort. Trodde det skulle stå att man var aktieägare på kortet men såg inget om det.

Fick mitt Platinumkort igår (via American Express dock och inte den här länken). Snyggt kort men tveksamt att jag kommer att få användning för det. Finns inte så mycket att statusmatcha (väl?) och bor aldrig på IBIS. Har dock BNI möten på IBIS så man kanske kan snika åt sig en gratis frukost när man är där. :)

Själv blev man uppgraderad dagen jag checkade UT från Sofitel The Palm Dubai. Säkert ett sammanträffande men det sög rätt hårt.

Fick mitt Platinumkort igår (via American Express dock och inte den här länken). Snyggt kort men tveksamt att jag kommer att få användning för det. Finns inte så mycket att statusmatcha (väl?) och bor aldrig på IBIS. Har dock BNI möten på IBIS så man kanske kan snika åt sig en gratis frukost när man är där. :)

IBIS? Finns ju en hel drös bättre hotell inom programmet. Prova Sofitel och du kan lämna IBIS träsket :)

Fråga - jag har köpt en 3ccor aktie via dd3ggiirroo som jag har sedan har tagit en skärmdump på. Jag har sedan mailat skärmdumpen tillsammans med en pdf-fil från dd3ggiirroo där det står att jag har en aktie till comfi @ 3ccor . com, men ingenting har hänt. Efter en vecka skickade jag samma sak till dem, men fortfarande händer inget. Mitt 3accor konto är fortfarande classic. Har påmint dem en tredje gång, men får inget svar och min status ändrar sig inte. Har det hänt flera? Tips på vad jag ska göra?

IBIS? Finns ju en hel drös bättre hotell inom programmet. Prova Sofitel och du kan lämna IBIS träsket :)

Platinum-kortets förmåner är enastående.

Jag har under senaste året bott på olika Sofitel, Mercure och Novotel vid ett flertal tillfällen och fått alla förmåner som finns redovisade. Ofta, men inte alltid, uppgradering. Den bästa förmånen är att oavsett uppgraering eller ej så får man tillgång till Club-loungen och det har alltid varit uppskattat och något utöver det förväntade!

Toppen