Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

Fråga - jag har köpt en 3ccor aktie via dd3ggiirroo som jag har sedan har tagit en skärmdump på. Jag har sedan mailat skärmdumpen tillsammans med en pdf-fil från dd3ggiirroo där det står att jag har en aktie till comfi @ 3ccor . com, men ingenting har hänt. Efter en vecka skickade jag samma sak till dem, men fortfarande händer inget. Mitt 3accor konto är fortfarande classic. Har påmint dem en tredje gång, men får inget svar och min status ändrar sig inte. Har det hänt flera? Tips på vad jag ska göra?

deras CS är bedrövlig på Le club actionnaires sidan dvs comfi@accor.com. Tror för mig tog det en månad innan statusen uppdaterades och när jag mailat de frågor har jag fortfarande efter 2 veckor inte fått svar trots 2 mail.

Aktieägarplatinum har redan fått sämre värde till och med innan 3 juni ( då alla ska nedgraderas till Guld). Som Club des Auctionnaires går det inte att registrera sig till nya kampanjen som ger 4x poängen i Asien för platinum utan Aktieägarna rankas som guld på 3x poängen.
Kan tillägga att för mig går det inte att registrera sig alls. Verkar som jag helt enkelt inte har status alls i programmet längre när jag loggar in. Lätt irriterad på detta program då jag bokat dem för att få loungeaccess på vår Balisemester. Blir det sista hos Accor. Byter sedan ut detta skräpprogram.

Skräp -program...så olika uppfattning man kan ha. Det beror säkert på vart man reser. Jag uppfattar Le Club bättre än spg och hilton .

Säkert är det så för dig Stefan. Skulle du uppfatta det som ett bra program om du bokade på en prepaid rate för 2 månader sedan som aktieägar-platinum och var garanterad loungeaccess med frukost för att sedan få ett mail att du nedgraderas till lägre nivå utan loungeaccess innan din stay?

Det verkar finnas massa bra hotel som är generösa mot Platinumkortsinnehavare, men dessvärre många som inte riktigt har fått till det...
tex som Pullman Changwon, där lounge access ingår för Platinum men, inga drinkar under Happy hour..
Endast de med EXC rum och uppåt har rätt till max två drinkar.... suck!

Jag tycker Le club och Platinum håller generellt en väldigt hög nivå. Mina erfaranheter av diverse Sofitel och Mercure som jag bott på har alltid levt upp till förmånerna (och mer). Möjligen har jag fått påminna om vissa förmåner vid hotell som är "managed by Accor" men fortfarande utan problem. Dock håller jag med om ovanstående att det är beklagligt att Accor utan närmare eftertanke drar in förmåner innan giltighetstidens slut på kortet, själv har jag ett 20 tal nätter på Sofitel och Pullman bokat tack vare bla. förmånen med club lounge. Val, sitta kvar med bokningarna och dyka upp med ett platinum kort med giltighetstid kvar och se vad som händer alt. avboka och ta min business nån annanstans.

Jag tycker Le club och Platinum håller generellt en väldigt hög nivå. Mina erfaranheter av diverse Sofitel och Mercure som jag bott på har alltid levt upp till förmånerna (och mer). Möjligen har jag fått påminna om vissa förmåner vid hotell som är "managed by Accor" men fortfarande utan problem. Dock håller jag med om ovanstående att det är beklagligt att Accor utan närmare eftertanke drar in förmåner innan giltighetstidens slut på kortet, själv har jag ett 20 tal nätter på Sofitel och Pullman bokat tack vare bla. förmånen med club lounge. Val, sitta kvar med bokningarna och dyka upp med ett platinum kort med giltighetstid kvar och se vad som händer alt. avboka och ta min business nån annanstans.
Där står ju faktiskt inget utgångsdatum på aktieägarkortet. Visst det kommer vara fel nivå i systemet men man kan nog skapa lite osäkerhet i receptionen i alla fall.

upload_2015-6-6_15-24-44.png

Toppen