Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

Kan någon skriva en "steg för steg"-instruktion om hur man gör för att köpa aktier i Accor?
Det går säkert att göra på många sätt. Jag har konto hos Avanza och där får man snällt ringa dem och be dem köpa 50 st Accor-aktier (kortnamn ACCP) åt dig. Svårare än så är det inte :) Courtaget de tar för att utföra affären är inte speciellt lågt dock..

Kan någon skriva en "steg för steg"-instruktion om hur man gör för att köpa aktier i Accor?

Det går säkert att göra på många sätt. Jag har konto hos Avanza och där får man snällt ringa dem och be dem köpa 50 st Accor-aktier (kortnamn ACCP) åt dig. Svårare än så är det inte :) Courtaget de tar för att utföra affären är inte speciellt lågt dock..

Samma förfarande för SEB depå, går inte att lägga order online själv, så det är bara att ringa och uppge Accor SA på Paris börsen. Och 5 minuter senare fanns dom i min depå. Courtage ca 600:- :(

Har följt processen på sidan, fick något automatgenererat mail tillbaka som sa "
We bring to your attention that you will receive your Shareholders Club Platinum card within 3 weeks after sending us your proof of ownership." Men var skickar man det?

Toppen