Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

Depån står på mig med namn o allt. Jag skickade print screenen som du ser den här utan visa saker som jag suddat ut på den bilden jag la ut här som konto och annat helt på svenska med andra ord. Depån skapade jag enbart för att köpa dessa aktier via Danske Bank.

Mest för att bekräfta att de uppdaterar snabbt, köpte aktier via en depå i Luxemburg, skickade print screen och mindre än två arbetsdagar senare är det Platinum på hemsidan. Dock inget mail så upptäckte genom att logga in.

Det här aktieköpen hat ju inte varit något direkt värd affär just nu. Aktien har ju störtat 14,88% sen jag köpt den.......

Får väl hålla tummarna att den stiger igen

Någon som vet om man måste äga aktierna genom en privat depå? Jag kör min förvaltning genom ett eget aktiebolag. Kan det funka via företagets depå?

Någon som vet om man måste äga aktierna genom en privat depå? Jag kör min förvaltning genom ett eget aktiebolag. Kan det funka via företagets depå?

Rent formellt måste du nog stå som direkt ägare men om du har ett rimligt bra utdrag att göra print screen på tror jag det funkar. Men depå står iofs på mig men på bilden jag skickade syns inte mitt namn över huvudtaget.

Toppen