Senaste nytt

Billhop (Allmänna diskussioner)

Det är säkert bara en standard reservation som tas bort automatiskt.

Om du inte känner till det, så är stripe en numera ganska stor inlösare av kreditkort. Säkert den som Billhop använder. Därav att det står som det gör.

Det är säkert förklaringen i det här fallet, men kändes märkligt att det ligger tre reservationer på mitt kort. Borde jag kontakta Amex i det här fallet, eller ska jag vänta lite?

Det är säkert förklaringen i det här fallet, men kändes märkligt att det ligger tre reservationer på mitt kort. Borde jag kontakta Amex i det här fallet, eller ska jag vänta lite?
Jag skulle vänta några dagar. Troligen så försvinner de automatiskt.

Hmm. Nu börjar jag undra om det inte är mer en Amex-grej än en Billhop grej.

Det dök just upp två reservationer a 9 kr (= 1 EUR) från ADYEN på mitt Amex - som är en annan stor kortinlösare...

Hmm. Nu börjar jag undra om det inte är mer en Amex-grej än en Billhop grej.

Det dök just upp två reservationer a 9 kr (= 1 EUR) från ADYEN på mitt Amex - som är en annan stor kortinlösare...

Det här är ju mycket märkligt. En kompis till mig fick ett mejl igår om att hans Amex var skimmat och att det behövde spärras... Han trodde att det var för att hans flickvän hade använt extrakortet i USA, men nu känns det som att det hänger ihop med våra reservationer?

Någon annan som har varit med om att siten har räknat fel på avgiften?

Jag värvade min flickvän, som således hade 5,000:- avgiftsfritt att använda till en större räkning. Den överskjutande avgiften blev sen helt fel, men eftersom det var till vår fördel så gjorde vi ingen stor sak av det. :)

Då jag skulle betala räkningar idag så är helt plötsligt aktuellt avgiftsfritt belopp 0 kr, det trots att det borde vara mer än 10000 kvar :(. Det kan vara värt att titta noga på det avgiftsfria utrymmet då ni betalar, det är andra gången för mig som det blir helt fel...

Då jag skulle betala räkningar idag så är helt plötsligt aktuellt avgiftsfritt belopp 0 kr, det trots att det borde vara mer än 10000 kvar :(. Det kan vara värt att titta noga på det avgiftsfria utrymmet då ni betalar, det är andra gången för mig som det blir helt fel...
Det ser ut som det fattas 10,000 avgiftsfria kronor på mitt konto också. Får nog bli ett samtal till kundtjänst...

Toppen