Kontrollerat och dubbelkollat och allt stämmer.Kontrollerat att ocr-nr och sånt stämmer? Börjar ju bli lite nojjig![]()
Idag dök min betalning upp hos mottagaren. Har det gjort det hos dig också?Jag ser det på mottagarens hemsida. I mitt fall bl.a. telia. Billhop lovar och svär att det har betalats. Telia kan inte se att någon betalning har gjorts.
JaIdag dök min betalning upp hos mottagaren. Har det gjort det hos dig också?
Jag "slövärderar" mina till 10öre/poäng men jmf med vad jag hade kunnat tänka mig betala i cash.Jag undrar hur ni värderar era Eurobonus poäng (ören/poäng) med tanke på att många av er väljer att betala räkningar med en avgift på 2,25-2,5% för att tjäna Eurobonus poäng (Amex Elite 20p/100kr, Premium 15p/100kr osv).
Förstår värdet i Billhop om man är nära gränsen till en 2-4-1, men utöver det ser jag inget värde!
Hur resonerar ni?
Jag värderar mina poäng lite under 10öre/poäng. Detta eftersom man inte tjänar poäng på awardresor och då jag hellre har pengarna/poängen på banken än hos SAS (som utan förvarning kan halvera värdet genom att ändra en poängtabell).
(Skall nog tillägga att jag inte har ett kreditkort då jag är student och inte har kunnat skaffa ett än... tro mig jag har försökt )
Det är säkert bara en standard reservation som tas bort automatiskt.Jag fick ett meddelande tidigare ikväll på Billhops sajt - när jag var inloggad och skulle betala en räkning - att deras betalningsväxel (tror att det var så de skrev) med vissa mellanrum kräver att man behöver uppdatera sina kortuppgifter. Nu ser jag helt plötsligt 3 reservationer på 1 krona vardera med texten "STRIPE", är det här någonting som ni känner till något om?