Senaste nytt

Betala räkningar med kreditkortet

Nja, det är ju om du vill betala direkt hos CSN. Vill du göra en vanlig extra inbetalning via t.ex. Betalo så är det bara att betala som vanligt (samma pg/bg och OCR-nummer).

Jag trodde vi hade kommit fram till att betalo inte accepterar CSN som mottagare längre, men om det funkar är det ju såklart lättast.

Jag trodde vi hade kommit fram till att betalo inte accepterar CSN som mottagare längre, men om det funkar är det ju såklart lättast.
Ok, samma missförstånd här då som för Delayed. Mitt intryck av tråden var att det handlade om Betalo men jag ska naturligtvis läsa lite noggrannare :)

Tack för det, då var årets återbetalningsbelopp betalt med COOP MedMera Mer. Imorgon ringer jag CSN och ber dem aktivera en extrabetalning också, och tar den på samma kort.

LH First, här kommer jag.
Har du fått in MedMera-poäng för din kortbetalning till CSN? Jag betalade en månads återbetalning med mitt MedMera Mer-kort men fortfarande inga poäng på kontot trots att det gått nästan en vecka och andra betalningar som jag gjort efter har blivit registrerade.

Har du fått in MedMera-poäng för din kortbetalning till CSN? Jag betalade en månads återbetalning med mitt MedMera Mer-kort men fortfarande inga poäng på kontot trots att det gått nästan en vecka och andra betalningar som jag gjort efter har blivit registrerade.

Ja det är ju som en vanlig betalo-betalning, så den har registrerats precis som alla andra betalningar.

Ja det är ju som en vanlig betalo-betalning, så den har registrerats precis som alla andra betalningar.
För att förstå det hela rätt - du använde inte Betalo för din betalning till CSN? Jag använde CSN:s tjänst att betala med kort om man tillfälligt befinner sig utomlands och fick inte in några poäng på mitt MedMera-konto. Efter kontakt med kundtjänst så påstår de att detta är att betrakta som en faktura som inte berättigar till poäng. Märkligt om det funkat för andra.

För att förstå det hela rätt - du använde inte Betalo för din betalning till CSN? Jag använde CSN:s tjänst att betala med kort om man tillfälligt befinner sig utomlands och fick inte in några poäng på mitt MedMera-konto. Efter kontakt med kundtjänst så påstår de att detta är att betrakta som en faktura som inte berättigar till poäng. Märkligt om det funkat för andra.

Jag betalar mina CSN-lån med mitt tyska Miles & More MC, och får poäng för det.

Ursäkta, nu var det jag som rörde ihop det hela. Jag betalade med kort direkt på csn. Inte betalo i det här fallet. Nu när jag kollar min historik på coop.se så står köpet registrerat där när jag tittar på "Mina pengar", och det står "Köp" och inte "Uttag". Trots detta så står det inget under "Mina poäng" för det aktuella köpet, så det verkar vara samma som du ser. Förra året betalade jag med SAS MasterCard (med 10 poäng per 100 kr) och då har jag för mig att jag fick poäng. Kanske ska prova det igen då på en extrainbetalning.

SAS och SJ Prio mastercard ger poäng för betalning till CSN från utlandet i alla fall.

Toppen