Perfekt, ska köra det nästa gång!Har alltid funkat med SAS Eurobonus mastercard
Har alltid funkat med SAS Eurobonus mastercard
Perfekt, ska köra det nästa gång!![]()
Mastercardkortet kan jag leva med att bli av med, men varför skulle de säga upp kortet för det? Nyfiken på vad det är som de anser skulle vara galet med att genomföra en betalning mot CSN jämfört med random annan betalning... Är det för att det rör sig om ett lån?Det funkar nog i begränsad nivå, men enligt SEB är det skäl för dem att säga upp korten och detta har då skett flera gånger.
Förmodligen så är det emot reglerna hos SEB att betala ett lån med ett annat. Har själv bl a fått en varning om uppsägning av mitt EB mastercard för att jag använde Kortet för ca 30k betalande av räkningar hos Betalo.Mastercardkortet kan jag leva med att bli av med, men varför skulle de säga upp kortet för det? Nyfiken på vad det är som de anser skulle vara galet med att genomföra en betalning mot CSN jämfört med random annan betalning... Är det för att det rör sig om ett lån?
Jaja, de är väl måna om sina bankoktrojerFörmodligen så är det emot reglerna hos SEB att betala ett lån med ett annat. Har själv bl a fått en varning om uppsägning av mitt EB mastercard för att jag använde Kortet för ca 30k betalande av räkningar hos Betalo.
Förmodligen så är det emot reglerna hos SEB att betala ett lån med ett annat. Har själv bl a fått en varning om uppsägning av mitt EB mastercard för att jag använde Kortet för ca 30k betalande av räkningar hos Betalo.
Var det betalningar via Betalo till CSN eller betalning av studielån på CSNs hemsida som du fick varning för @mry?
Ok, jag ser vad du skriver; det kan bli trubbel vid betalning av CSN via betalo.Enligt vad jag hört har de klagat för att någon betalat med betalo och i samband med de sa de även till den personen att man inte fick betala CSN för det är ju ett "lån" man gör avbetalning på.