Senaste nytt

Betala räkningar med kreditkortet

Det är svårt att hinna sola - vi har ju frukost 7-11. Sedan har man ett par timmar, men då är det lite för varmt för mig. Därefter är det ju afternoon tea kl 15-17 och direkt efter är det happy hour i loungen till 19. Därefter är man redo att sova några timmar innan man vaknar mitt i natten och är klarvaken.

Under frukost, afternoon tea samt happy hour så har man ju iPad med sig. Nu är det datorn i knät som gäller... Jag har ju varit dålig på aktivitet sista månaderna, så jag har ju lite att ta igen...

Jag tror inte ens du behöver ringa. Det är nog bara att betala på. Se:

Extra inbetalning - CSN

Nja, jag vill ju göra den extra inbetalningen med mitt kreditkort, och då måste CSN manuellt utfärda en räkning som jag kan ta på kortet:

Kredit-, betal- eller kontokort
Om du har ett kredit-, betal- eller kontokort som är kopplat till Visa eller Mastercard, kan du betala till CSN med tjänsten Betala med kort. För att du ska kunna använda tjänsten, måste din utländska adress vara registrerad hos oss. Tjänsten Betala med kort hittar du i Mina sidor under Betala tillbaka.

Du kan bara betala de belopp som finns i din betalningsplan. Vill du göra extra inbetalningar utöver de belopp som finns i din betalningsplan, måste du först kontakta CSN. Telefonnummer och adresser hittar du under Kontakta oss.

Nja, det är ju om du vill betala direkt hos CSN. Vill du göra en vanlig extra inbetalning via t.ex. Betalo så är det bara att betala som vanligt (samma pg/bg och OCR-nummer).

Toppen