Senaste nytt

Betala räkningar med kreditkortet

Crille81

Medlem
Någon mer som har problem med Betalo just nu? Försöker betala en räkning med mitt Amex och kommer vidare från första steget men sen händer inget när jag klickar på ”bocken” i steg 2
 

M.K

Medlem
Jag är inne på samma sak. Frågan är väl hur man får till det? Går det att bara göra en överföring till konto eller behöver man hitta bankgiro som accepteras? Ett tag sedan jag använde Betalo nu men tidigare fick man inte betala till exempelvis SEB kort (SAS MC).
Hej, svarar Dig privat ;-)
 

MrRob

Medlem
Innan man lägger pengar på att trigga en ny voucher med Betalo så kan det vara värt att notera förlängningen av de som gick ut igår.

Se mer Inlägg i diskussionen 'HEADS UP: Amex 2-4-1 voucher som går ut 2023'
https://www.businessclass.com/forum/threads/heads-up-amex-2-4-1-voucher-som-går-ut-2023.104899/post-1061106

Jag ser inte riktigt hur en förlängning av en redan intjänad voucher har något att göra med att trigga nästa voucher att göra, eller hur tänker du?
 

Fredah

Medlem
Jag ser inte riktigt hur en förlängning av en redan intjänad voucher har något att göra med att trigga nästa voucher att göra, eller hur tänker du?
Det beror såklart på när man har tänkt resa osv. Men för egen del så är jag inne på att boka en resa i december, vilket då kan göras tidigast i januari (räknat 330dagar före avresa). Detta gör att jag behöver en ny voucher inom några veckor men eftersom SAS förlängt förra årets med en månad så behöver jag inte stressa ut en ny.
 
Toppen