Men du fick iväg 125.000:- men blir nekad nu?Min stora betalning var också till Skattevärket [sic!]. Amex säger att problemet är att de inte kan se vart pengarna går när man använder Betalo. Ingen annan som har betalat större belopp via Betalo?
Men du fick iväg 125.000:- men blir nekad nu?Min stora betalning var också till Skattevärket [sic!]. Amex säger att problemet är att de inte kan se vart pengarna går när man använder Betalo. Ingen annan som har betalat större belopp via Betalo?
Japp. Ska testa igen i morgon. Förde över samma summa till Amex igår.Men du fick iväg 125.000:- men blir nekad nu?
Kollat med Betalo?Japp. Ska testa igen i morgon. Förde över samma summa till Amex igår.
Det de isf behöver bry sig om är väl Betalo isf. Och Betalo som behöver bry sig om vart dina betalningar går.Min stora betalning var också till Skattevärket [sic!]. Amex säger att problemet är att de inte kan se vart pengarna går när man använder Betalo. Ingen annan som har betalat större belopp via Betalo?
Jag har, i år och tidigare år, hållit mig till max 50 000 kr/dag, några dagar i rad (summan av alla betalningar väl inom min kreditgräns). Kan inte uttala mig om större betalningar än så.Ingen annan som har betalat större belopp via Betalo?
Ingen annan som har betalat större belopp via Betalo?
Antimissbrukssystemen är nog väldigt komplicerade, med så många rörliga parametrar att knappt någon kan förstå varför en viss transaktion avslogs och en annan släpptes igenom. Om en fjäril fladdrar vingarna på andra sidan jordklotet, får en snubbe i sverige sin Betalo-transaktion avslagenDe accepterar Betalo, då ska det funka.
Precis så funkar det: https://www.fico.com/en/fico-falcon-intelligence-networkAntimissbrukssystemen är nog väldigt komplicerade, med så många rörliga parametrar att knappt någon kan förstå varför en viss transaktion avslogs och en annan släpptes igenom. Om en fjäril fladdrar vingarna på andra sidan jordklotet, får en snubbe i sverige sin Betalo-transaktion avslagen