Precis, bara de 2,9% avgift. Eller 2,4% genom Curve, men det är väl sista dagen idag sen ger det inte längre poäng.Men fortfarande ingen ”kontantuttagsavgift” på kortet (bara Betalos påslag) ?
Något som ändrats gällande Betalo eller motsvarande tjänster i Norge? Dvs finns det något man kan använda med ett Norskt SAS Mastercard?Hur fungerar det med att sätta in pengar på sitt spelkonto på svenska spel med SAS MC och sedan föra pengarna tillbaka till sitt privatkonto?
I Norge har vi inget betalo för kreditkort. Det är hur värdelöst som helst. Det enda kortet kan jag betala räkningar med det är mitt COOP MC här i Norge men det ger inga SAS poäng.
Har däremot ett SAS MC med 50k i kredit och vill gärna maxa dessa 50k så gott det går och få poäng och det enda jag kan göra som jag kommit på är att jag för över pengar till mitt spelkonto hos norsk tipping och sedan för tillbaka dom till mitt privatkonto. Borde funka
Vem är det du citerar? Vad är brottsligt?För att det är brottsligt !!!
Aj då, synd för er. Möjligt ändå svenska SAS MC ger poäng, men för kort tid testa det nu innan helgen.Bill Kill gir dessverre null poengopptjening med SAS MasterCard, får derimot poeng og tellende omsetning hos Amex.