Senaste nytt

Betala räkningar med kreditkortet

Emil123

Medlem
Går det att betala CSN med Amex på Betalo? Får meddelande att kortet inte går att använda med CSN. Försökt leta med inte hittat någon info, har gjort det tidigare men då via billhop tror jag.
 

Mangostan

Medlem
Hur stora belopp brukar ni få igenom på Betalo när ni betalar med Amex? Jag försökte igår med 250.000 kr men blev nekad trots att beloppet godkändes via funktionen "Hur mkt kan jag handla för?". När jag sen försökte med halva beloppet gick det igenom, men blir nekad köp idag igen när jag försöker med resterande belopp. Amex säger att "det borde funka". Störande. Kortet är ett Elite betalkort.
 

Emil123

Medlem
Någon som testat betala CSN med Billender som nämndes tidigare i tråden? Lite hög avgift såklart men för att nå spend fort kanske det kan vara värt ändå.
 

Mangostan

Medlem
Uppföljning på detta: Det går fortfarande utmärkt att betala till sitt skattekonto via Betalo/Amex, pengarna kommer fram som de ska efter ett par dagar.
Min stora betalning var också till Skattevärket [sic!]. Amex säger att problemet är att de inte kan se vart pengarna går när man använder Betalo. Ingen annan som har betalat större belopp via Betalo?
 
Toppen