Golfkillen
Medlem
Hmm. Behöver man bekräfta uppgraderingen?Va, tog du inte en för laget och åkte GO??![]()
Hmm. Behöver man bekräfta uppgraderingen?Va, tog du inte en för laget och åkte GO??![]()
Ja! Ellers bortfalder tilbuddet.. Kan være du alligevel får mulighed for at se hvad som indgår ( og ikke indgår...) i Go på longhaul.Hmm. Behöver man bekräfta uppgraderingen?
Men hur gör man det? Eller skämtar du?Ja! Ellers bortfalder tilbuddet.. Kan være du alligevel får mulighed for at se hvad som indgår ( og ikke indgår...) i Go på longhaul.
Bakgrund: Flög till London för några dagar sen och tyvärr var besättningen inte överens med mig vad jag hade för förmåner som EBD. Efter en lång diskussion om hur många drinks skulle ingå hänvisade de till crew handbok och sa att det enast ingå en gratis drink för EBD. Hade ingen lust att ta det vidare och betalde för min drink till slutet.
På måndag skickade jag ett klagomål till kundtjänsten och fick det här svaret tillbaka:
Herr ARNBER
Takk for din henvendelse.
Det var leit at dere ikke fikk den drikken dere ønsket på reisen til London.
Vi har fått noen tilsvarende klager som du kommer med her og dette er tatt opp med de som er ansvarlig for crew. Nå skal all crew ha oppdaterte
håndbøker.
...
Vad tror ni, kan det vara lösningen?