Senator
Moderator
Nagon som vet nar ratt reor brukar komma for att boka en trevlig MR for 1500 TP for ett bra pris? Ar det Dublin dealen, har for mig att den var runt €1000-1500 forra aret och fans runt jul/nyar?
Tror inte du får ihop 1500TP på en TP-run längre eftersom de sänkt intjäningen på BA001-4, men jag har inte dubbelkollat.
Annars så har det väl varit lite dåligt med reor sista året, iallafall förutsägbara sådana. Därför var ju ex-OSL-rean väldigt välkommen i Augusti...
Dublin och Köpenhamn till Hawaii ligger kvar, men det är svårt att få ihop 1 500 TP på det numera. Det finns numera begränsningar på distans (s.k. MPM) med dessa billigaste biljetter så via Helsingfors verkar numera svårt från ARN/CPH.
Jag köpte precis ARN-LHR-BOS-LGA/JFK-SFO-LAX-DCA/IAD-LHR-ARN till ett hyfsat pris. Men det blir inte i närheten av så många TP som tidigare med resa via HEL och byte till LCY-JFK.
Det finns bra priser runt Thanksgiving-veckan, jul/nyår, påsk 2016, and sommaren 2016. Annars kläm in en Qatar deal från CPH/ARN/OSL som HKG till 10tkr för 4 x 140 TP som är väl helt ok också.