Senaste nytt

BAEC Tier Points Run tråd

Nu när ATH-LAX är borta vad har vi för fler TP-runs som är intressanta just nu? Skulle vilja åka under april månad och få ihop 750 TP för att säkra guld.

ARN-LHR-LAX-HNL ser ut att ligga runt 26kkr under april/maj och ger 780TPS om du får in LAX-HNL i First.
(24kkr och 860 TPs från HEL)

Stämmer bra det. Men det finns grymma priser i sommar för den som vill ha billiga TP.
Något som är publicerat än, eller bara "vet" vi att det kommer? Skulle ev behöva 120 TP för att kvala till silver under (juni)juli.

Tack för alla tips och råd på detta forum, har lärt mig mycket av Er :)
Nu har jag bokat mitt första TP-run i Usa i Juni: det vart LAS-JFK-BGI-MIA-SFO dvs 210+140+40+210 = 600TP för 1068$
Det var enkelt att boka via AA website men att betala med svenskt American Express var lite svårt.
Man fick inte köpa med svenskt kort på amerikanska AA siten, dom sa att jag skulle använda svenska siten men där vart ju priset 22 000 kronor , det vill ju inte man betala . Men efter 3 dagars dividerande med AA via telefon gick det köpet igenom idag med dollars :cool:
Brukar det vara så svårt att göra köp via AA´s hemsida ?

Tack för alla tips och råd på detta forum, har lärt mig mycket av Er :)
Nu har jag bokat mitt första TP-run i Usa i Juni: det vart LAS-JFK-BGI-MIA-SFO dvs 210+140+40+210 = 600TP för 1068$
Det var enkelt att boka via AA website men att betala med svenskt American Express var lite svårt.
Man fick inte köpa med svenskt kort på amerikanska AA siten, dom sa att jag skulle använda svenska siten men där vart ju priset 22 000 kronor , det vill ju inte man betala . Men efter 3 dagars dividerande med AA via telefon gick det köpet igenom idag med dollars :cool:
Brukar det vara så svårt att göra köp via AA´s hemsida ?
Du kunde också ha valt betalning via PayPal (de tar emot Amex).
Fördel med betalning via PayPal är att du kan behålla bokning ett tag (man måste betala inom en viss tid), utan att betala.

Toppen