Concorde skrev:För dom riktigt modiga finns denna pärla:TIP-LHR-HKG/BKK-SYD-HKG/BKK-LHR-TIP för 34,000SEK i First.Den ger 80+210+210+210+210+210+80 Tier Points. Tripoli - London i Club Europe, LHR-SIN-SYD i BA FMan får även en helt enorm drös med Avios på kontot.Någon som följer med? Ska bara försöka övertyga familj och vänner att det är en bra ide att flyga till Lybien (bara stanna på flygplatsen!)....Dr. Miles, vad tror du om denna i deals? BA AFFAFRKlicka för att utvidga...
kexxcream skrev:Är def. på, kan både språket och staden gällande avresan.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Tyvärr ganska ovidkommande. Tror inte man skulle få för sig att lämna flygplatsen..Klicka för att utvidga...
KeXx skrev:Äh, var är din äventyrskänsla?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Tyvärr ganska ovidkommande. Tror inte man skulle få för sig att lämna flygplatsen..Klicka för att utvidga...
Concorde skrev:För dom riktigt modiga finns denna pärla:TIP-LHR-HKG/BKK-SYD-HKG/BKK-LHR-TIP för 34,000SEK i First.Den ger 80+210+210+210+210+210+80 Tier Points. Tripoli - London i Club Europe, LHR-SIN-SYD i BA FMan får även en helt enorm drös med Avios på kontot.Klicka för att utvidga...
Palazzi skrev:Jag råkar faktiskt ha flera goda vänner i Tripoli(de bor många Libyer i Italien). Det är lockande att testa angiven resa för 34k, men jag är fortsatt lite för feg.Klicka för att utvidga...
Concorde skrev:För dom riktigt modiga finns denna pärla:TIP-LHR-HKG/BKK-SYD-HKG/BKK-LHR-TIP för 34,000SEK i First.Den ger 80+210+210+210+210+210+80 Tier Points. Tripoli - London i Club Europe, LHR-SIN-SYD i BA FMan får även en helt enorm drös med Avios på kontot.Någon som följer med? Ska bara försöka övertyga familj och vänner att det är en bra ide att flyga till Lybien (bara stanna på flygplatsen!)....Dr. Miles, vad tror du om denna i deals? BA AFFAFRKlicka för att utvidga...
Senator skrev:Jag skulle rekommendera att göra detta till hösten EFTER booster-kampanjen (om den kommer) annonseras som normalt är i augusti. Alla resor måste bokas EFTER registrering till kampanjen.Min HNL resa i november kostade ca 21 000kr men jag fick totalt ca 80 000 Avios och 1 200 TP för detta då jag bokade denna under booster-kampanjen.Klicka för att utvidga...