Senaste nytt

BA 787 Livetråd - följ allt när det händer...

Måndag morgon och åter på jobbet. Smått bakis tror jag bestämt, kom inte hem förrän vid midnatt. Tack allihop för en fantastisk helg, hänger gärna på igen om det passar.

Jag vet inte om jag har börjat nyktra till än, men det är väldigt gott med Starbucks chokladpengar till frukost iaf.

Kan varmt rekommendera alla som tar sig ut till T5C att spendera sina £15 hos Starbucks. De har fina muggar, choklad och en massa annat skoj...

Returflygningen till London igår kväll (BA 781) var förresten nästan en timme från Arlanda sedan enligt Swedavia. Det var väl ingen som pillade med några batterier under cockpitbesöket hoppas jag... ;)

Btw, någon som fått TP/Avios för helgens flighter än? Jag ser inget på mitt konto...

Ajdå. Jag har fortfarande inget på kontot. Jag var lite orolig för att det här skulle strula när mitt namn var fel från början.. Har som vanligt sparat boardingkorten, så ser jag inget imorgon får jag nog ta och börja undersöka vad som hänt.
Och nu har även poängen för London-Stockholm kommit in på kontot. Det gick snabbt!

Så var BA Silver klart till sommaren 2015, tre månader in på mitt kvalificeringsår. Ska man våga satsa på BA Guld? 950 tier points att skrapa ihop på nio månader.

Toppen