Senaste nytt

BA 787 Livetråd - följ allt när det händer...

Grattis till er alla som kommit hem. Hittade nyktra bekanta och hyrde bil. Ingen info från sj. Dn var bättre källa till information :(

Avios + TP (för fredagen) trillade in alldeles nyss så förhoppningsvis händer samma sak på ditt konto !

Ajdå. Jag har fortfarande inget på kontot. Jag var lite orolig för att det här skulle strula när mitt namn var fel från början.. Har som vanligt sparat boardingkorten, så ser jag inget imorgon får jag nog ta och börja undersöka vad som hänt.

Måste sortera en massa. Det blev många bilder, men långtifrån alla är bra. Ska välja ut och publicera de jag tycker förtjänar det så fort jag bara orkar. Men just nu är det lite detox-läge. Jag vet inte hur mycket champange vi lyckades hälla i oss, men det var inga små mängder kan jag säga...

Kikade även på kommentarerna på FB. Intressant att folk verkar tro att man måste vara uppklädd för att flyga business. De har, imho, rätt dålig koll. Många som flyger business (och F för den delen) är sämre klädda än de som flyger economy. Till stor del för att de förstår sig på att resa bekvämt. Jag har inget emot folk som gillar att ha kostym, men ska jag flyga föredrar jag shorts och t-shirt, eller åtminstone väldigt casual.

Toppen