Senaste nytt

BA 787 Livetråd - följ allt när det händer...

Fantastikt kul resa och att träffa några människor bakom avatarerna, och poängen på plats, såg att jag haft guld hos BA sedan 1996 det är synd att de inte har lifetime programmet som tex. Qantas

Även SK har EBG for Life, KLM Platinum for Life och M&M har någon Senatorvariant.
Tror den sistnämnda handlar om att förbli Senator vid pension och EBG när man fyller 60.

Vet inte hur uttalat det är men "tumregeln" har sagts vara minst 10 år EBG (i rad ?) när man fyller 60.
Hade själv 17 av 20 möjliga..

Tack igen för ett fint äventyr. Tröstar mig själv med att återigen sitta i Menzies Aurora Lounge på T2 och skall alldeles strax boarda dagens 787 till LHR :) Denna gång med min min äldre son som sällskap. Vi sitter i Premium Economy, skall bli kul att testa.

Tack igen för ett fint äventyr. Tröstar mig själv med att återigen sitta i Menzies Aurora Lounge på T2 och skall alldeles strax boarda dagens 787 till LHR :) Denna gång med min min äldre son som sällskap. Vi sitter i Premium Economy, skall bli kul att testa.

Premium Economy är bra på 787. Sist jag flög så kom passagerarna i C ut med förfriskningar till PE-kabinen emellanåt.

Försökte retroregga idag, men det gick inge vidare. Ringde till UK och fick hjälp av en kvinna där. Hon var väl inte helt överlycklig över att jag ringde till "fel kundtjänst" (jag "hör" till den svenska) men hon hjälpte mig. Det var pga strulet med mitt namn i bokningen som deras system inte gillade att matcha ihop bokningen med mitt konto.

Förhoppningsvis kommer dock 80 sköna TP in inom en 7-10 dagar. Sedan ska guldet vara inom räckhåll...

Toppen