Senaste nytt

Bästa Scandic hotellet i Sverige?

Körde 2 nätter på Scandic Kødbyen och tyckte att det var sjysst. Fräscht, bra frukost och rätt nära till centrum ändå.
 

Berglund

Medlem
Själv är jag lite intresserad av vilket av stockholmshotellen som är ”bäst” - även om alla har olika preferenser… :)
Rum och säng kan ju skilja ganska mycket även inom ett och samma hotell. Man kan ha otur och man kan vinna i det dagliga "rumslotteriet".

Frukosten på Downtown Camper skulle jag ändå vilja framhäva som en av de bättre i Stockholm. Utmärkt för frukostmöten, egna hemgjorda juicer och annat. Sticker definitivt ut, det är inte bara vanlig "run of the mill" Scandic standard.
 
Bumpar denna gamla tråd, tänker att bla @simon_says91 har lite erfarenheter att dela med sig av. Själv är jag lite intresserad av vilket av stockholmshotellen som är ”bäst” - även om alla har olika preferenser… :)
Har inte bott tillräckligt mycket på olika hotell för att känna att jag kan ge en vettig bedömning i frågan.

Rum och säng kan ju skilja ganska mycket även inom ett och samma hotell. Man kan ha otur och man kan vinna i det dagliga "rumslotteriet".

Frukosten på Downtown Camper skulle jag ändå vilja framhäva som en av de bättre i Stockholm. Utmärkt för frukostmöten, egna hemgjorda juicer och annat. Sticker definitivt ut, det är inte bara vanlig "run of the mill" Scandic standard.
Tack för den infon, kommer jag svänga förbi där och äta frukost på söndag!
 
Toppen