chronomaster
Medlem
Körde 2 nätter på Scandic Kødbyen och tyckte att det var sjysst. Fräscht, bra frukost och rätt nära till centrum ändå.
Var i Sverige ligger Scandic Kødbyen?![]()
Bumpar denna gamla tråd, tänker att bla @simon_says91 har lite erfarenheter att dela med sig av. Själv är jag lite intresserad av vilket av stockholmshotellen som är ”bäst” - även om alla har olika preferenser…![]()
Bumpar denna gamla tråd, tänker att bla @simon_says91 har lite erfarenheter att dela med sig av. Själv är jag lite intresserad av vilket av stockholmshotellen som är ”bäst” - även om alla har olika preferenser…![]()
Jag gillar Haymarket.Bumpar denna gamla tråd, tänker att bla @simon_says91 har lite erfarenheter att dela med sig av. Själv är jag lite intresserad av vilket av stockholmshotellen som är ”bäst” - även om alla har olika preferenser…![]()
Rum och säng kan ju skilja ganska mycket även inom ett och samma hotell. Man kan ha otur och man kan vinna i det dagliga "rumslotteriet".Själv är jag lite intresserad av vilket av stockholmshotellen som är ”bäst” - även om alla har olika preferenser…![]()
Har inte bott tillräckligt mycket på olika hotell för att känna att jag kan ge en vettig bedömning i frågan.Bumpar denna gamla tråd, tänker att bla @simon_says91 har lite erfarenheter att dela med sig av. Själv är jag lite intresserad av vilket av stockholmshotellen som är ”bäst” - även om alla har olika preferenser…![]()
Tack för den infon, kommer jag svänga förbi där och äta frukost på söndag!Rum och säng kan ju skilja ganska mycket även inom ett och samma hotell. Man kan ha otur och man kan vinna i det dagliga "rumslotteriet".
Frukosten på Downtown Camper skulle jag ändå vilja framhäva som en av de bättre i Stockholm. Utmärkt för frukostmöten, egna hemgjorda juicer och annat. Sticker definitivt ut, det är inte bara vanlig "run of the mill" Scandic standard.
Som red kan man välja att äta sin frukost när det passar, inte stå i kö eller boka tid som annat, vanligt folk. Man kan (väl?) också bjuda med en gäst till frukosten, utan att det kostar extra. Eftersom det är en fin frukost, bjuder man gärna!Tack för den infon, kommer jag svänga förbi där och äta frukost på söndag!