En billigare variant är att ta tvättpåsen från hotellrummet, trycka in all smutstvätt i den och sedan pressa ut all luft som finns i den. Har fungerat utmärkt för mig!
Har sett EagleCreek's packing cubes i butik i Sverige men de var ganska dyra. Säljs de billigare i utlandet?
On topic: Hur viker man ner sina plagg i sådana där packsystem? Ser oerhört praktiskt ut, och skulle minst sagt kunna underlätta mitt resande.
Här går åsikterna isär. Och det är religion. Vissa rullar, vissa viker. Själv är jag lite inkonsekvent, så jag varierar mig beroende på exakt vad som packas. Man får känna lite på kläderna som ska ner om de lämpar sig att rulla eller inte. Jag har kommit fram till att kalsonger oftast är bra att rulla. Samma sak med t-shirts. Pike-tröjor vill däremot helst bo vikta ihop med skjortorna eller i en egen cube.
Någon som har erfarenhet av Rimowas Alu väskor? Vad kan man räkna med i tid innan dom ser ut som något katten har dragit in?
Dom ser ut som f*n efter några resor men jag älskar dem, det skall väl synas att de har varit med en del.Någon som har erfarenhet av Rimowas Alu väskor? Vad kan man räkna med i tid innan dom ser ut som något katten har dragit in?
Dom ser ut som f*n efter några resor men jag älskar dem, det skall väl synas att de har varit med en del.
Jag brukar ta en lite kulhammare och rätta till bucklor som sitter på "dumma ställen" typ hörn/veck.