Senaste nytt

Bästa platser i Singapore Airlines Business

En fråga ? Ni som har åkt ofta med dom , vilket av följande plan tycker tycker ni bäst om att ha i den långa sträckan till Singapore , a350 ?b777? A380? Eller är dom lika bra ? Hade jag önskat så hade jag haft a380

En fråga ? Ni som har åkt ofta med dom , vilket av följande plan tycker tycker ni bäst om att ha i den långa sträckan till Singapore , a350 ?b777? A380? Eller är dom lika bra ? Hade jag önskat så hade jag haft a380
Skulle säga A380 om det är den nya interiören. A350 och 777 har samma interiör dock så föredrar jag A350 som flygplan, ingen större skillnad mellan de sistnämnda dock.

Alltså jag tycker A350 är bästa planet då det är så tyst och behagligt men i slutändan hade jag lätt valt A380 gamla kabinen och plats 96A. Tycker det är klockrent. Nya kabinen är såklart superfräsch, men jag tycker hårdvaran är bättre med den gamla 2006J-verisionen.

Skulle säga A380 om det är den gamla* interiören.

Så - rättade din åsikt så att den blev rätt ;)

Precis hemkommer från Tokyo där vi flög över Singapore hem. Först 777-300ER hnd-sin med nya kabinen och sedan a380 sin-lhr och jag tycker bättre om 777 med nya kabinen, även om det är högre ljud än i a380 så vinner den på komfort och avlastningsutrymme.

Har en SQ från SIN till SYD i mitten på Februari bokat.
Givet kommentarerna i denna tråd.. Rad 15 (D/F) finns ledigt att boka upp för oss, vilket verkar få många röster.

Men ska jag förutsätta att, eftersom det är en bassinet-symbol på sätena, att jag riskerar att bli flyttad om någon bokar in sig med en infant?
Vill inte riska det och sen bli särad från tjejen pga mitt försök att få till bra säten till oss.

Toppen