Senaste nytt

Bästa platser i Singapore Airlines Business

Dr.D

Medlem
Jag är 1,89 o detta är mina ben på en 777 bulkhead. Så du kommer få svårt att sträcka ut fullt om man säger så.
f7fd7c5545a219318c89f9197fa96399.jpg
Ups, ser inte bra ut för mig.... tycker det känns märkligt med så dåligt med plats. Jag har inte flugit någon business produkt med så dåligt med plats. Flög dessutom SQ 787-10 regional i somras, vilket var helt ok och var bättre plats än på bilen (ser det iaf ut som)
 

Tonton

Medlem
Ups, ser inte bra ut för mig.... tycker det känns märkligt med så dåligt med plats. Jag har inte flugit någon business produkt med så dåligt med plats. Flög dessutom SQ 787-10 regional i somras, vilket var helt ok och var bättre plats än på bilen (ser det iaf ut som)

Jag upplever 2017J som mycket bättre benutrymme än 2018RJ.
 
Ups, ser inte bra ut för mig.... tycker det känns märkligt med så dåligt med plats. Jag har inte flugit någon business produkt med så dåligt med plats. Flög dessutom SQ 787-10 regional i somras, vilket var helt ok och var bättre plats än på bilen (ser det iaf ut som)
På längden har du bättre i regional business men är ju också trångt för fötterna generellt där. Du har några cm till när du inte har bulkhead på 777 skullr jag gisaa då jag tyckte den lådan var lite djupare med men då också mer trångt. Man får ju krypa ihop lite när man sover men samtidigt ser jag inte problem med det. Allt är en smaksak men generellt sitter man ju väldigt bra även om några cm till hade gjort de utmärkt.
 
Toppen