Senaste nytt

Bästa Hilton i Chicago?

Pålly

Medlem
Bodde nu i helgen på DoubleTree, Waldorf Astoria och Conrad en natt var och den enda som imponerade var Waldorf Astoria. Frukostarna är helt värdelösa och vansinnigt dyra, då är det bättre att frukostera på stan. Conrad var den största besvikelsen, ingen som helst Conradkänsla och standarden på de små opersonliga rummen var i klass med Hampton Inn eller DoubleTree. Som HHD får man absolut ingen recognition alls såsom personliga brev, frukt, drink vouchers eller ens vattenflaskor. Bokade billigaste twin room och blev "uppgraderad" till king i samma kategori! Inget utav de tre hotellen hade lounger. Conrad i USA är totalt annorlunda jämfört med resten av världen och jag skulle aldrig rekommendera Conrad i USA till någon, lägg hellre pengarna på något roligare!
 

sk-sthlm

Medlem
Jag sitter just nu i ett trevligt rum på Palmer House - som HHD blev jag uppgraderad till ett stort Business Class-rum, och är nöjd. Trevlig atmosfär, loungen ok men inget att skriva hem om, men overall en trevlig vistelse och trevlig atmosfär. Påminner lite om W-A i NY - något slitet, men en härlig atmosfär.. Valde mellan detta och Conrad, och känns som jag valde rätt med tanke på Pållys kommentar ovan.
 
Har precis bokat upp lite hotell för en weekend i Chicago i februari. Just nu har jag bokat billigaste rummen på:
  • DoubleTree Chicago Magnificent Mile för $72 / natt
  • Hampton Inn Chicago Downtown/N Loop/Michigan Ave för $89 / natt
  • Hilton Garden Inn Chicago/North Loop för $89 / natt
Vilken av dessa bokningar skulle ni behålla? Jag är HHD.
 

jumbooze

Medlem
Har precis bokat upp lite hotell för en weekend i Chicago i februari. Just nu har jag bokat billigaste rummen på:
  • DoubleTree Chicago Magnificent Mile för $72 / natt
  • Hampton Inn Chicago Downtown/N Loop/Michigan Ave för $89 / natt
  • Hilton Garden Inn Chicago/North Loop för $89 / natt
Vilken av dessa bokningar skulle ni behålla? Jag är HHD.
Jag har bott på den här och det var helt OK
Hilton Garden Inn Chicago/North Loop för $89 / natt
 

jumbooze

Medlem
Tyckte jag inte hittade nåt om den i tråden, så jag tänkte bara kolla om det är ett OK Hilton hotell? Ska till Chicago nästa vecka och tänkte bo på Hilton men har inte boka än. Tack på förhand!
Ok hotel, i lite äldre stil, fick bra uppgradering som hhd, loungen är ett kaos
 
Toppen