Wendestam
Medlem
OK, tack. Får se vad det slutligen blir.Ok hotel, i lite äldre stil, fick bra uppgradering som hhd, loungen är ett kaos
OK, tack. Får se vad det slutligen blir.Ok hotel, i lite äldre stil, fick bra uppgradering som hhd, loungen är ett kaos
Hej,Har bokat Hilton Chicago/Magnificent Mile Suites, men kan boka om till LondonHouse for ca $130 mer för våra 4 nätter.
Blir isf ett 2 Double beds room vs. 1 king bed 1 bedroom suite.
Såg att @jumbooze precis bott på LondonHouse. Vad gäller för HHD där? Frukost?
Bör jag boka om? Chans till uppgradering till en svit även där?
Tips och råd mottages tacksamt!![]()
Hej,
Jag har bott på båda och för 130usd är det ingen tvekan att jag skulle köra LondonHouse istället, gillar läget bättre man får frukostvoucher till buffen på restaurangen och den har de förbättrat sedan mitt förra besök ( det var det jag inte gillade första gången ) om jag minns rätt om mag mile så är det en dålig lounge med taskig frukost.
Jag blev uppgraderad till rum med view och inte svit.
Ej testat Conrad men annars i princip de flesta Hilton, Curio o DT i Chicago, de har olika karaktär så det beror på vad du gillar vilket som är bäst...Jag ser dåliga kommentarer angående Conrad, men är inte det helt nyöppnat (flyttat och återöppnat iaf?). Någon som besökt nya Conrad, och i så fall, vilket Hilton i Chicago är absolut bäst just nu?
Inte mer än vad jag hittat på Flyertalks Hilton sida.@jumbooze Vart kan man läsa vad som gäller för LondonHouse idag? Hittade inget på deras egen hemsida vad som gällde. Har du någon länk?