diamond-in-the-ruff
New member
Då får man leva på hoppet, nedgraderades 1:a mars.GOTBound skrev:Jag fick ett mail idag helt random från AVIS där de välkomnade mig till President’s Club status.Klicka för att utvidga...
Då får man leva på hoppet, nedgraderades 1:a mars.GOTBound skrev:Jag fick ett mail idag helt random från AVIS där de välkomnade mig till President’s Club status.Klicka för att utvidga...
intuition skrev:Jag användeeurobonus-länkenför att signa upp och få President's club baserat på mitt EBD. Kör igenom hela registreringen (dvs kreditkort, körkort mm som krävs för "Preferred"). Efter registreing ser jag att mitt EBD-nummer är reggat men "lojalitetsnivå" är Preferred. Jag antar att det där borde stå Presiden't circle, eller?Visa bifogad bild 121770Är det en manuell uppgradering de gör och vet någon ungefär hur lång tid det tar?Klicka för att utvidga...
Ja, läs nog vilka försäkringar som ingår eller kostar extra. Tänk igenom vad du har och vad du behöver.Wipe75 skrev:Är det någon "skillnad" att hyra via Avis.com resp Avis.se, Förutom priserna?Klicka för att utvidga...
Det finns goda anledningar till de skillnaderna.Wipe75 skrev:Skiljer väldigt mycket på en 3 dagars hyra i Florida.Klicka för att utvidga...
Utan att ha forskat själv så killgissar jag att Avis.se är dyrare, men bättre försäkrat?Berglund skrev:Ja, läs nog vilka försäkringar som ingår eller kostar extra. Tänk igenom vad du har och vad du behöver.Det finns goda anledningar till de skillnaderna.Klicka för att utvidga...
Det som ingår i Avis.com är:Berglund skrev:Ja, läs nog vilka försäkringar som ingår eller kostar extra. Tänk igenom vad du har och vad du behöver.Det finns goda anledningar till de skillnaderna.Klicka för att utvidga...
RimaZ skrev:Utan att ha forskat själv så killgissar jag att Avis.se är dyrare, men bättre försäkrat?Klicka för att utvidga...
Wipe75 skrev:Är det någon "skillnad" att hyra via Avis.com resp Avis.se, Förutom priserna? Skiljer väldigt mycket på en 3 dagars hyra i Florida.Klicka för att utvidga...