Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 9-15 april 2018

Gällande ombokning av kampanjhyra.

Jag vill minnas att jag läst att ombokning bör ske via avisworld.com/eurobonus så ev. kampanjkod hänger med vid ombokningen.
Jag själv får det dock inte att fungera utan möts av ett felmeddelande så blev tvungen att avboka 2 hyror istället.

Någon får gärna bekräfta att det är möjligt att boka om utan att gå miste om kampanjen!

Gällande ombokning av kampanjhyra.

Jag vill minnas att jag läst att ombokning bör ske via avisworld.com/eurobonus så ev. kampanjkod hänger med vid ombokningen.
Jag själv får det dock inte att fungera utan möts av ett felmeddelande så blev tvungen att avboka 2 hyror istället.

Någon får gärna bekräfta att det är möjligt att boka om utan att gå miste om kampanjen!
Det har bekräftats på flera ställen i trådarna på båda kampanjerna av olika medlemmar.
Har själv bokat om en del utan problem, ev högre kostnad kan det bli.
Men poängen kom utan problem.

Jag har ändrat en bokning via uthyrningsstationen och då kom poängen in automatiskt (det blev inte någon ändring av bokningsnr). När jag gjorde en ändring via centrala kundtjänst blev det nytt bokningsnr och poängen uteblev, dock inte några problem att efterregistrera.

Så enligt min erfarenhet behöver man inte vara särskilt orolig för att bli utan poäng :D

Inga problem jag har vid flera tillfällen haft två hyror på samma helg och fått poäng. Den ena bilen var hyrd i gbg och den andra i sthlm.

Är det någon annan som har lyckats med att hyra två bilar samtidigt (på olika kontor) och få poäng för båda samtidigt? Och minst lika viktigt, är det någon som testat detta och INTE fått dubbla poäng?

Jag är fullt medveten om att det inte ska funka enligt villkoren för kampanjen, men konstigare saker än att diverse IT-system inte gör som det är tänkt har ju hänt. Testar man detta så får man ju dock vara medveten om att man tar en risk och kan inte börja klaga hos kundtjänst om man inte får poäng utan får isf acceptera situationen.

Är det någon annan som har lyckats med att hyra två bilar samtidigt (på olika kontor) och få poäng för båda samtidigt? Och minst lika viktigt, är det någon som testat detta och INTE fått dubbla poäng?

Jag är fullt medveten om att det inte ska funka enligt villkoren för kampanjen, men konstigare saker än att diverse IT-system inte gör som det är tänkt har ju hänt. Testar man detta så får man ju dock vara medveten om att man tar en risk och kan inte börja klaga hos kundtjänst om man inte får poäng utan får isf acceptera situationen.

Inga problem med dubbelhyra på Bromma.

Toppen