Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 9-15 april 2018

Väntar än på förra helgens hyra, tidigare har det gått väldigt snabbt, men det kanske är någon inrapportering från respektive station som måste ske?

Väntar än på förra helgens hyra, tidigare har det gått väldigt snabbt, men det kanske är någon inrapportering från respektive station som måste ske?
Ge det ett par veckor. Finns inga garantier när det gäller Eurobonus datasystem. De uppgraderade ju nyss hålkortsstanshuvudena så det kanske är någon som skadat sig vid inläsningsstationen eller så VAB:bar den som har inläsning av AVIS poäng

Ge det ett par veckor. Finns inga garantier när det gäller Eurobonus datasystem. De uppgraderade ju nyss hålkortsstanshuvudena så det kanske är någon som skadat sig vid inläsningsstationen eller så VAB:bar den som har inläsning av AVIS poäng

Så är det, trist bara att det fungerade så bra förut, i alla fall med de hyror i Sverige jag gjort. Ingen panik än, bara jobbigt att bråka om alla 10 inplanerade hyror skall fallera...

Hjälp till en rookie på Avis bokningar, vart ska jag skriva in AWD numret i bokningen? Lyckas inte hitta något fält att fylla i.

Hjälp till en rookie på Avis bokningar, vart ska jag skriva in AWD numret i bokningen? Lyckas inte hitta något fält att fylla i.

Från en mobil enhet
Screenshot_20180530-160630_Chrome.jpg

På datorn
Screenshot_20180530-160956_Chrome.jpg

Du är dock medveten att denna kampanj som tråden handlar om inte går att boka längre.

Fick en Avis voucher tillsammans med mitt Eurobonus silverkort som ska ge 3000 poäng vid nästa hyra. Jag har en hyra bokad via den här 10000 poängskampanjen. Vågar man lämna vouchern oxå och räkna med 13000 poäng eller riskerar man att bara få 3000 då. Någon som har testat tidigare?

Fick en Avis voucher tillsammans med mitt Eurobonus silverkort som ska ge 3000 poäng vid nästa hyra. Jag har en hyra bokad via den här 10000 poängskampanjen. Vågar man lämna vouchern oxå och räkna med 13000 poäng eller riskerar man att bara få 3000 då. Någon som har testat tidigare?

Ring och fråga Avis och be om att få ett ev positivt besked bekräftat i mail. Hängslen och livrem.

Ja, är du EBD så är det din "awd"

Aha, tack för info.

Hade några frågor jag ställde i en annan tråd, men verkar inte vara så bra drag i den. Så testar att skriva dom här. Så blir kanske lite OT.

Inte testat det här med poäng via AVIS tidigare. Dock passar det bra då jag behöver ha bil i Sthlm 4 juni och 12 juni.

Men ett par funderingar till er mer erfarna.

- Behöver ju boka fram till den 14:e för att få 10K poäng. Spelar det nån roll att jag lämnar in nyckeln den 12 på kvällen om hyresperioden sträcker sig till den 14:e?

- Kan jag ha bilen parkerad hos AVIS Arlanda under hyresperioden. Kommer ju inte använda den 5-11 juni och slipper gärna betala parkering på Arlanda för den tiden.

- Tror ni att man får 20K poäng om man betalar med Mastercard Premium?

- Vill gärna ha en lite bättre bil och såg uppgraderings vouchern för EBD. Hur många steg brukar man bli uppgraderad med den? Ett steg upp eller kan dom ta i lite mer?

Toppen