Utan att veta exakt hur det fungerar men jag antar att det är något liknandeGår det via eurobonus också innan jag får dom?
Hade samma problem i höstas, under den här kampanjen: AVIS 12.000 poäng för 2 hyror på minst 2 dagar vardera | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorDet enda problemet som jag har stött på efter 10+ hyror är att jag har fått för mycket poäng.
"Denna hyra är krediterad 17000 poäng, det blev ett fel i kommunikationen mellan SAS och oss, därav 7000 extra poäng som en Good will."
Idag så kom poängen för hyran 1--4 juni så poängen verkar komma på lördagar numera (samma förra lördagen)
Idag så kom poängen för hyran 1--4 juni så poängen verkar komma på lördagar numera (samma förra lördagen)
Fick också för 1-3 juni i lördags, dock bara för en av två hyror. Två hyror? Jo:
Bokade två. En i mitt namn och en i en väns. Vi behövde två bilar och jag kunde inte köra båda.
Är avis eller sas rätt att kontakta i ärendet? Intuitionen gick åt avis eftersom sas är långsamma gällande poäng, men mottager gärna tips. Har inga alldeles för höga förväntningar på att få för den andra hyran, men det är värt ett försök eftersom jag kan styrka att hyran betald av mig och så gäller det ju faktiskt 10k poäng.