Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 9-15 april 2018

Det enda problemet som jag har stött på efter 10+ hyror är att jag har fått för mycket poäng. :)

"Denna hyra är krediterad 17000 poäng, det blev ett fel i kommunikationen mellan SAS och oss, därav 7000 extra poäng som en Good will."
Hade samma problem i höstas, under den här kampanjen: AVIS 12.000 poäng för 2 hyror på minst 2 dagar vardera | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Då fick man 4,000 poäng per hyra och sen skulle man få 4,000 extra poäng för den andra hyran som ett engångsbelopp. Vill minnas att jag till slut fick 4,000 extra poäng för samtliga hyror under perioden...

Fick också för 1-3 juni i lördags, dock bara för en av två hyror. Två hyror? Jo:
Bokade två. En i mitt namn och en i en väns. Vi behövde två bilar och jag kunde inte köra båda.
Är avis eller sas rätt att kontakta i ärendet? Intuitionen gick åt avis eftersom sas är långsamma gällande poäng, men mottager gärna tips. Har inga alldeles för höga förväntningar på att få för den andra hyran, men det är värt ett försök eftersom jag kan styrka att hyran betald av mig och så gäller det ju faktiskt 10k poäng.

Jag skulle kontakta Avis i första hand.
Fick också för 1-3 juni i lördags, dock bara för en av två hyror. Två hyror? Jo:
Bokade två. En i mitt namn och en i en väns. Vi behövde två bilar och jag kunde inte köra båda.
Är avis eller sas rätt att kontakta i ärendet? Intuitionen gick åt avis eftersom sas är långsamma gällande poäng, men mottager gärna tips. Har inga alldeles för höga förväntningar på att få för den andra hyran, men det är värt ett försök eftersom jag kan styrka att hyran betald av mig och så gäller det ju faktiskt 10k poäng.

Toppen