Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 9-15 april 2018

När jag fick poäng från Avis sist hade det gått 10 dagar sen återlämningdagen. Dock står det utlämningsdagen på SAS poängsaldo. Vilket jag tycker är väldigt bra om det forstätter, blir mycket enklare att identifiera vilken hyra vilka poäng kommer ifrån.

När jag fick poäng från Avis sist hade det gått 10 dagar sen återlämningdagen. Dock står det utlämningsdagen på SAS poängsaldo. Vilket jag tycker är väldigt bra om det forstätter, blir mycket enklare att identifiera vilken hyra vilka poäng kommer ifrån.
Så har det alltid varit. Poängen bakdateras till hämtning dagen.

C91EB46A-B4D3-4724-96E9-255EB6C2BF17.jpeg
Har du verkligen sett rätt? Så snabbt brukar de inte komma, och jag har inte fått för den helgen än, borde komma nästa vecka.

Fick oxå in helgens hyra idag.

Samma här. Har bokat två bilar på olika kontor om ett par veckor igen så väntar med spänning på första rapporten från någon som fått poäng för två samtidiga hyror! Lyckligtvis ligger SAS eurobonus nere idag för underhåll så man får lite extra spänning i tillvaron!

Inga problem jag har vid flera tillfällen haft två hyror på samma helg och fått poäng. Den ena bilen var hyrd i gbg och den andra i sthlm.

Jag fick 7.000 poäng istället för 10.000 poäng för förr förra helgens bilhyra, trots att jag bokade under kampanjperioden.
Jag har skickat ett mail till Avis.

Är det någon som har ändrat en hyra och bytt både tid/dag och land? Ex ändrat från en helg i Sthlm i juli till en helg i Frankfurt i september? Poängen får man ju bara bokningsnumret förblir detsamma.

Toppen