Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 9-15 april 2018

Är det någon som har ändrat en hyra och bytt både tid/dag och land? Ex ändrat från en helg i Sthlm i juli till en helg i Frankfurt i september? Poängen får man ju bara bokningsnumret förblir detsamma.
Jag ändrade antal dagar, datum, tid och land. Bokningsnummer förblev samma, och poängen kom in idag utan problem! Så länge man fortfarande uppfyller kampanjens villkor verkar det fungera.

Väntar ännu på poängen för helgens hyra, men återlämnade 12:00 i måndags så paniken har inte börjat krypa sig på än...

Förstår inte att folk är så oroliga för poängen.
Det har ju flera gånger i och efter kampanjen konstaterats att poängen kommer oftast måndagen 2v efter ev bokad period.
I början var det fredagar efter ca kl 12, sen ett tag tillbaka är det måndagar.
Vissa har fått poäng tidigare, men ge det i alla fall 3-4v efter återlämnand innan man börjar "jaga".

Det har ju flera gånger i och efter kampanjen konstaterats att poängen kommer oftast måndagen 2v efter ev bokad period.
Vissa har fått poäng tidigare, men ge det i alla fall 3-4v efter återlämnand innan man börjar "jaga".
Håller med till 100%

Jag ändrade antal dagar, datum, tid och land. Bokningsnummer förblev samma, och poängen kom in idag utan problem! Så länge man fortfarande uppfyller kampanjens villkor verkar det fungera.
Var gjorde du ändringen? Online på egen hand eller måste man ringa kundtjänst? Funderar på att modifiera en av mina bokningar till en barcelona-bokning :)

Ja, bara så länge man får rätt antal poäng inom en månad från avslutat bilhyra, tycker jag att det är helt OK.

Var gjorde du ändringen? Online på egen hand eller måste man ringa kundtjänst? Funderar på att modifiera en av mina bokningar till en barcelona-bokning :)
Här bör det vara möjligt: View / Modify / Cancel | Avis Rent a Car

Får passa på att bekänna att jag igår avbokade en hyra istället för att ändra dag, ville slippa lite besvär och har tillräckligt(!?) med poäng och hyror f n. Förlåt, jag känner mig lite smutsig och ovärdig..:(;)

Poängintjäning är en drog så det är klart att det skapar oro :rolleyes:

• Gilla
Reactions: Gus
Jag fick 7.000 poäng istället för 10.000 poäng för förr förra helgens bilhyra, trots att jag bokade under kampanjperioden.
Jag har skickat ett mail till Avis.

Problemet är ju att det fanns en 7000p-kampanj som hade en bokningsperiod som överlappade bokningsperioden för 10000p-kampanjen, så jag var själv lite orolig för hur det skulle lösa sig med detta. Är ju onekligen jobbigt om man kommer att behöva jaga rätt poäng för alla hyror manuellt.

Toppen