Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Det är såna här stunder man önskar att man hade körkort
Det är inget krav.
Hitta en kompis som har körkort. Boka bilar i dennes namn men kreditera till ditt SAS Eurobonuskonto.

Jag har lagt in min systers Eurobonusnummer på x av mina bokningar och hon får poängen lika bra som alla andra här. Hon har aldrig besökt Aviskontoret där jag hämtar ut bilen som är hyrd i mitt namn.

Någon som vet om någon kundtjänst man kan ringa till? Pratar inte om kontoret jag hyrde på utan någon man kan prata med för att försöka få poäng som troligen inte kommer komma alls.
Ja eller för den delen en mailadress. hittar inget på avisworld, eller är det samma nummer som på deras "huvudsida" avis.se 0770 - 82 00 82?

Någon som vet om någon kundtjänst man kan ringa till? Pratar inte om kontoret jag hyrde på utan någon man kan prata med för att försöka få poäng som troligen inte kommer komma alls.
Ja eller för den delen en mailadress. hittar inget på avisworld, eller är det samma nummer som på deras "huvudsida" avis.se 0770 - 82 00 82?
Det finns angivet tidigare i denna tråd någon kan säkert peka dig rätt, sitter tyvärr på telefon nu.

Om det gått mer än 2 veckor och du inte fått några poäng alls, använd formuläret
Missing Points Eurobonus

Om du ändå inte får några poäng eller fått fel antal poäng använd @Meazza :s guide
Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari | Sida 59 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Brukar alltid Sydamerika och Oceanien vara undantagna i AVIS kampanjer? Jag åker gärna till dessa världsdelar och skulle då vilja tjäna lite EBpoäng...

Från villkoren: ”SAS EuroBonus Extra points promotion are valid for rentals in Europe, The Middle East, Africa, Asia, USA and Canada.”

Brukar alltid Sydamerika och Oceanien vara undantagna i AVIS kampanjer? Jag åker gärna till dessa världsdelar och skulle då vilja tjäna lite EBpoäng...

Från villkoren: ”SAS EuroBonus Extra points promotion are valid for rentals in Europe, The Middle East, Africa, Asia, USA and Canada.”

Inte alltid men oftast, senaste gången jag kan påminna mig var ett år sedan och då var det bara Argentina och Brasilien + Australien och
Nya Zealand men inte Australien.

Upp till 10.000 poäng vid hyra från AVIS (15/6 till 31/12 2017) | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

EDIT: här var det ju Worldwide
AVIS: 3-7000 poäng för min 3 dagar maj-dec. boka senast 30/4 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Toppen