Det är inget krav.Det är såna här stunder man önskar att man hade körkort
Det finns angivet tidigare i denna tråd någon kan säkert peka dig rätt, sitter tyvärr på telefon nu.Någon som vet om någon kundtjänst man kan ringa till? Pratar inte om kontoret jag hyrde på utan någon man kan prata med för att försöka få poäng som troligen inte kommer komma alls.
Ja eller för den delen en mailadress. hittar inget på avisworld, eller är det samma nummer som på deras "huvudsida" avis.se 0770 - 82 00 82?
Någon som vet om någon kundtjänst man kan ringa till? Pratar inte om kontoret jag hyrde på utan någon man kan prata med för att försöka få poäng som troligen inte kommer komma alls.
Ja eller för den delen en mailadress. hittar inget på avisworld, eller är det samma nummer som på deras "huvudsida" avis.se 0770 - 82 00 82?
Ja, dom kan ju hyra ut många av bilarna flera gånger haha...LUL - Avis har kommit på att det är lönsamt att att sälja EB-poäng tror jag...
Jaha, då är det bara den svåra frågan - behöver jag köpa mer..?
Brukar alltid Sydamerika och Oceanien vara undantagna i AVIS kampanjer? Jag åker gärna till dessa världsdelar och skulle då vilja tjäna lite EBpoäng...
Från villkoren: ”SAS EuroBonus Extra points promotion are valid for rentals in Europe, The Middle East, Africa, Asia, USA and Canada.”