Olle A
Medlem
Anmälde mej till LifeMiles i går och konstaterade att det inte gick att beställa kortet via webplatsen eftersom det hela tiden kom felmeddelanden. Skickade alltså ett mail till supporten och bad dom skicka kortet. Efter 2 konversationer fick jag följande svar:
Greetings Olle A,
We appreciate your response. I would like to inform you that the delivery of the LifeMiles card is not available to Nykoping. We can send it to Eskilstuna, therefore we need to confirm if you have an alternative mailing address in Eskilstuna, where we can send you the LifeMiles Card.
We will be waiting for your reply.
Kind Regards,
Cindy Pérez
Support Center Representative
LifeMiles Support
support@lifemiles.com
Man kan alltså inte skicka kortet till residensstaden i Södermanland, min hemstad, men till en annan ort i samma län. Ganska otroligt. Vet knappt vad jag ska svara på detta. Jag får väl åka till Bogotá och hämta det då.
Greetings Olle A,
We appreciate your response. I would like to inform you that the delivery of the LifeMiles card is not available to Nykoping. We can send it to Eskilstuna, therefore we need to confirm if you have an alternative mailing address in Eskilstuna, where we can send you the LifeMiles Card.
We will be waiting for your reply.
Kind Regards,
Cindy Pérez
Support Center Representative
LifeMiles Support
support@lifemiles.com
Man kan alltså inte skicka kortet till residensstaden i Södermanland, min hemstad, men till en annan ort i samma län. Ganska otroligt. Vet knappt vad jag ska svara på detta. Jag får väl åka till Bogotá och hämta det då.