Senaste nytt

Avianca / Taca - LifeMiles

Anmälde mej till LifeMiles i går och konstaterade att det inte gick att beställa kortet via webplatsen eftersom det hela tiden kom felmeddelanden. Skickade alltså ett mail till supporten och bad dom skicka kortet. Efter 2 konversationer fick jag följande svar:

Greetings Olle A,

We appreciate your response. I would like to inform you that the delivery of the LifeMiles card is not available to Nykoping. We can send it to Eskilstuna, therefore we need to confirm if you have an alternative mailing address in Eskilstuna, where we can send you the LifeMiles Card.

We will be waiting for your reply.

Kind Regards,

Cindy Pérez

Support Center Representative
LifeMiles Support

support@lifemiles.com

Man kan alltså inte skicka kortet till residensstaden i Södermanland, min hemstad, men till en annan ort i samma län. Ganska otroligt. Vet knappt vad jag ska svara på detta. Jag får väl åka till Bogotá och hämta det då. :)

Jeg havde også problemer med at få et leveret hjem. De har ikke lagt alle danske postdistrikter ind i deres system, så jeg valgte det nærmeste og skrev det rigtige i et de andre felter.

Jeg havde også problemer med at få et leveret hjem. De har ikke lagt alle danske postdistrikter ind i deres system, så jeg valgte det nærmeste og skrev det rigtige i et de andre felter.

Ja men Nykoping finns med i deras system så jag kunde välja rätt stad men det fungerade ändå inte och inte ens när jag skickade hela den korrekta adressen till supporten alltså. Undrar hur dom gör i Colombia. Hämtar man posten i en stad som ligger 10 mil hemifrån ?

Jag tog vara på ditt tips och valde Eskilstuna för att sedan skriva Nyköpingsadressen. Det verkar fungera ! Vi får väl se om brevbäraren i Eskilstuna får problem. :)

Det visar ju bara vilket förträffligt program LifeMiles är. Det samma gäller ju även för deras kundservice och bokningssida, allt är inte på högsta nivå, men det är ju det som gör programmet bra för oss. Vi älskar alla luckor som finns och hoppas att de aldrig kommer att täppa till dem.

Toppen