Homer
Medlem
Mina avbokningar från 11:e och 12:e lyser med sin frånvaro
och det gör de fortfarande, och nu fick jag höra att återbetalningstiden är upp till 6 veckor
Avsiktligt fördröjt pga nästan tom kassa är nog ingen dålig gissning
Mina avbokningar från 11:e och 12:e lyser med sin frånvaro
Liknande har hänt tidigare, i samband med t.ex. strejker. Å andra sidan har ju kassan varit svag då också...och det gör de fortfarande, och nu fick jag höra att återbetalningstiden är upp till 6 veckor
Liknande har hänt tidigare, i samband med t.ex. strejker. Å andra sidan har ju kassan varit svag då också...
Ursäkta en okunnig, men är inte 1,5 miljard en piss i havet? Vad kostar bara biljettkostnaderna som ska betalas tillbaka för SAS? Redan uppe i 1 månad och lär bli en hel del till.
Det fick jag också höra idag när jag ringde in. Var ändå bra att jag ringde för tydligen så fanns inte en av mina avbokade bonusresor i kön för återbetalning (han kunde tydligen se detta). Vidare berättade han att återbetalningarna sker manuellt.och det gör de fortfarande, och nu fick jag höra att återbetalningstiden är upp till 6 veckor
Det fick jag också höra idag när jag ringde in. Var ändå bra att jag ringde för tydligen så fanns inte en av mina avbokade bonusresor i kön för återbetalning (han kunde tydligen se detta). Vidare berättade han att återbetalningarna sker manuellt.
Är den manuell så är det ju inte så konstigt. De tar nya ärenden först...Om det verkligen finns en kö så är det minst sagt märkligt att handläggningstiden för det som varit i kön länge
hela tiden ökar, antalet resor som avbokats i början av mars blir ju inte fler.