Senaste nytt

Artikel: Testa British Airways nya Club World på Boeing 787 med oss

Status
Stängd för vidare inlägg.

Sofia

Medlem
Oh damn, dels jobbar jag och dels skulle jag inte ha en chans att få vara med ändå :(

Så jag får nöja mig med att flyga long haul med QR 25/9 istället, i 787 såklart :cool:
 
British Airways och vi är väldigt glada över det stora intresset. Nu har vi 41 anmälningar till eventet!

Vi har försökt få fram fler stolar men det finns inga Club World kvar att boka och det pågår planeringar för roligheter på Heathrow tillsammans med BA som gör att en större grupp är omöjlig.

Däremot har jag och Jacob bestämt oss för att inte åka båda två för att ge medlemmarna ytterligare en plats - ser ut som att jag stannar hemma...
 

Johannes

Medlem
Inga planer på att erbjuda vanliga WT biljetter så fler kan haka på? Eller är det att urvattna det hela?
 

agehall

Medlem
Nu börjar det väl närma sig upplösning på dramat... Fler än jag som är nyfikna på vilka de lyckliga 20 blir?
 

Concorde

Founding Member
Vi jobbar på det men det blir ev. lite senare än planerat. Detta p.g.a. semestertider och att vi behöver feedback på fler håll. Håll tillgodo!
 

agehall

Medlem
Ingen fara Concorde. Vi är nog mest spända på resultatet, men, som vanligt - den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen