Senaste nytt

Artikel: Testa British Airways nya Club World på Boeing 787 med oss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom jag inte hört något från Er utgår jag att jag dessvärre inte kom med. Hade varit trevligt att få en notis om att man inte kom med men att inte ens få ett meddelande om det. Tycker jag är lite synd. Just saying...
 
Last edited:

agehall

Medlem
André, mailet kom direkt från resebyrån, inte från BC, så det är möjligt att Martin (eller någon annan) kommer att skicka ett mail till alla senare.
 

Jacob

Medlem
Eftersom jag inte hört något från Er utgår jag att jag dessvärre inte kom med. Hade varit trevligt att få en notis om att man inte kom med men att inte ens få ett meddelande om det. Tycker jag är lite synd. Just saying...

André, mailet kom direkt från resebyrån, inte från BC, så det är möjligt att Martin (eller någon annan) kommer att skicka ett mail till alla senare.
Kanske också värt att påpeka att det är semestertider just nu och Martin har gjort ett jättejobb med att försöka få ihop det här trots att han egentligen skulle varit på semester med familjen under hela juli månad.
 
Hej allihopa, är inte alls bitter ;) Nu vill jag bara gratulera er alla som fick chansen få följa med på detta oförglömliga event. Självklart förstår jag också att det är semestertider, hej hopp :)
 

agehall

Medlem
Välkommen hit föressten. Se till att dyka upp på någon inofficiell träff på Monks och umgås lite med oss andra galningar.
 
Kan inte listan på deltagarna publiceras? Jag anmälde mig inte men intressant att få se vilka de utvalda blev.

Dels är jag inte säker på att alla vill det och dels är det faktiskt inte helt klart - det är en sak att anmäla sig och en annan att faktiskt betala biljetterna. Alla har nämligen inte gjort det och vi har ett antal på standby-lista fortfarande...

Eftersom jag inte hört något från Er utgår jag att jag dessvärre inte kom med. Hade varit trevligt att få en notis om att man inte kom med men att inte ens få ett meddelande om det. Tycker jag är lite synd. Just saying...

Som jag skrev ovan - det är inte klart ännu. 20 personer har fått fakturor men inte alla har betalat - det finns en deadline och därefter fyller vi på från standbylistan. Det är flygbolaget som satt väldigt korta deadlines då det är ganska nära avresa och dom behöver en slutgiltig namnlista i god tid för att hitta på lite skoj.

Kanske också värt att påpeka att det är semestertider just nu och Martin har gjort ett jättejobb med att försöka få ihop det här trots att han egentligen skulle varit på semester med familjen under hela juli månad.

Ja, det är lite galet att hinna med detta samtidigt som det ska se ut som att man är på semester. 5:e Augusti är jag tillbaka på jobbet igen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen