Senaste nytt

Artikel: Testa British Airways nya Club World på Boeing 787 med oss

Status
Stängd för vidare inlägg.

NotRyan

Medlem
Nu är spänningen olidlig. Skall NotRyan bli av med BA-oskulden? Kommer Concorde att lyckas omvända NotRyan? Många frågor....
 
Biljettering av British Airways Boeing 787 idag
Idag kommer de som blivit utvalda till British Airways premiärflygning få ett mail med faktura och länk till kortbetalning av era biljetter från Solfaktor. Det var väldigt tuff konkurrens om biljetterna då BA ville ha resenärer med hög status och vi hade över 40st anmälningar med allt ifrån BA Gold till Flying Blue Platinum till SAS Pandion representerade.

Kom ihåg - biljetterna måste betalas direkt!

För er som inte kom med denna gång kan jag säga att flygbolaget fått blodad tand och är imponerad över intresset. Det kommer bli fler events med British Airways framöver då detta framstår som lite av en succé redan.

Jag sitter personligen i Tyskland just nu och är drabbad av operatören Tre:s roamingproblem utan att kunna bli nådd på mobil och ingen Internetaccess. Förhoppningsvis löser det sig under dagen.

Uppdatering:
09:40 Listan är nu godkänd. Biljettering pågår!
 

agehall

Medlem
Var glad att du inte är i Afrika. Det var alltid ett lotteri om man skulle få a) ingen täckning eller b) GSM only eller c) full 3/4G
 

gdaily

Medlem
Hurra, jag fick ett soligt mail!

Om det är någon av resenärerna i WT+ som inte har access till Loungen i T2 på Arlanda (eller för den del i London) så tar jag gärna och gästar in en av dessa.

Sedan ett litet hotelltips för resan: Park In Heathrow är med i Club Carlsons +5000 poängkanpanj för två nätter, just saying...
 
Last edited:

A380*G

Medlem
Kan inte listan på deltagarna publiceras? Jag anmälde mig inte men intressant att få se vilka de utvalda blev.
 

agehall

Medlem
Jag fick också ett trevligt mail. Betalat och klart nu.

Då återstår frågan om var man ska bo. Jag har i förebyggande syfte bokat ett rum på Double Tree London Tower, men jag funderar på om man ska hitta något bättre. Det hänger ju lite på var programmet ligger. Ska vi vara en del ute på LHR så finns det ju billiga alternativ där också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen