Senaste nytt

Artikel: Testa British Airways nya Club World på Boeing 787 med oss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då är jag också anmäld. Ser fram emot ett kul event. En rolig idé vore att öva flygplansutrymning på BA som vi diskuterade i tidigare tråd. Alternativt besöka Emirates nya utställning.

Det tog 38 minuter att få ihop 20 anmälningar...

Det märks att det är semester. Hade detta varit i September så hade det nog tagit 5 minuter. ;)

Frågor:
1) Kan ni fixa flera platser om det blir fullt?
2) Hoppas att Oneworldstatus går före annan status om det blir fullt (dvs BA Silver (motsvarar * Guld) > SAS Guld)?
3) Fråga om mixade klasser: Jag fyllde i att detta var ett alternativ för mig, men bara om jag får de TPs "som jag betalar för". På annat ställe så stod det attni inte kunde lösa dessa resor utan att man blev matchad och bytte BPs med varandra. Helt okej, något jag ser fram emot, men som sagt, behöver TPs lika väl som att jagvill flyga.
4) Hur många TPs ger WT+?

1) Jag vet inte varför du stoppar in ett "om" - det kommer att bli fullt. Om det kan bli fler platser har jag dock ingen aning om.
2) Vill du verkligen det? Med bara BA Silver är riskan att man inte kommer med då pga för många BA Gold...
4) Borde ge 2x30.

Bra jobbat av BC teamet att få till denna möljighet.jag visste att jag jobbade helgen ifråga.Så jag kunde slappna av idag:)

Går på jobb den 8/8, attans att arbetet skall inkräkta så mycket på min fritid att jag ej kan komma med... :(

Ja då ses vi kanske på återresan! Om det blir någon liten aktivitet på fredag kväll eller söndag fm eller kanske ute på Heathrow och om man i så fall är välkommen även som outsider kanske det kunde postas här i tråden?

Tillkommer det 1,5% i avgift hos Solfaktor när man betalar med kreditkort eller ingår det i detta erbjudande?

För övrigt en bra resebyrå. Lätt att plocka ihop roliga routings (tillskillnad från andra online-byråer) och smidig hantering vid IRROPS. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen