Senaste nytt

Artikel: Följ med till Farnborough 2012 - årets stora flygshow i London

Status
Stängd för vidare inlägg.
En liten preview i fall Herr Concorde fixar in alla på Galleries First. Sitter här och njuter av denna trevligheten:

photo.jpg

Om jag kommer med (TBC - har redan bokat hotell, dock ej flyg) kan någon fjäska med mig under helgen i fall Concorde inte fixaR in alla. Är rätt billig att muta - föredrar en Fish n' Chips lunch på Harrods :cool:

Last edited:
Jag kommer ju vara där oavsett, och säkert dom som är BA gold + gäst. Men har vi tur kanske vi kan få till alla på en lista. Kommer skicka förfrågan inom kort.

Det är ju alldeles förträffligt att BA serverar en flaska i loungen för fri konsumtion som kostar 1249kr på systemet!

Jag kommer att bo på Hilton Tower Bridge och kommer att ha en ledig säng under Fre-Sön så om det är någon som vill ha den platsen så är det bara att höra av sig.

/M

Ni som har bokat biljett via BA.com har säkert fått ett Pre-flight services email idag.

Det här är BC.se:s Pre-flight meddelande. :)

Får jag be er som inte har skickat (biljettens) bokningsuppgifter till Concorde än, vänligen skicka det till honom.
Ju tidigare ni skickar info till honom, desto större chans att han kan ordna inräde till BA:s Gallery First vid hemresan.

Ok, jag är officiellt en analfabet för jag har missat att jag flyger hem med BA782 och inte BA786 som "alla andra".

Fredrik
Kricka
Magino
Roger J
sunkan

Kan ni meddela oss om vilket hotell/boende ni har bokat?

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen