Senaste nytt

Artikel: Följ med till Farnborough 2012 - årets stora flygshow i London

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om det finns en kod är det nog max 10% rabatt. Standard priset är mycket god valuta för pengarna. Personligen skulle jag betala det för endast se en F18 super hornet uppvisning på nära håll.

Vilka har varit på Farnborough eller liknande stora flygshower tidigare? Det är ett sånt jäkla ös alltså. Måste upplevas.

Jag föreslår att vi går ut med ytterligare en inbjudan till Farnborough för att se om vi kan få in några sista deltagare.
Samtidigt går jag ut med ett anmälningsformulär angående middagen på lördagskvällen. Det känns som att dom flesta vill ha söndagen ledig för egna äventyr.

Sunday Brunch på CUT, 45 Park Lane har blivit rekommenderad av chefredaktören på BusinessTraveller och inkluderar Champagne:
http://www.arobis40.com/sites/45parklane2011.com/uploads/documents/Brunch.pdf

Kör hårt Martin!

Som tidigare nämnt är jag inbokad på andra håll lördag kväll och söndag. Detta eftersom både familj och nära vänner finns i London, alltså inget emot mina BC vänner :)

Det börjar bli rätt trångt i Club kabinen på 781 den 13 juli. Seat map är ovanligt fullsmetad. Låt oss hoppas att dom fixar en bra service trots belastningen.

Haha, ja det såg rätt trångt ut. Var har folk satt sig? Jag sitter på 4D båda vägarna.

Hej

Jag tänkte också boka in mig på samma BA flighter och haka på. Finns det någon som vill dela rum eller har en säng över eller ska jag boka något själv ?

Ska äntligen bli kul att träffa BC medlemmarna då jag själv mest varit passiv och mest tjyvläst =)

Det måste kostat en ordentlig slant! Eller körde du med RFS? Kul att du hänger med!
Vet inte om boende, vissa har bokat in sig på diverse hotel. Jag redigerar en av trådarna och lägger in tabell för boende.

Faktiskt inte så dyrt som man kan tro då det är minst sagt hög beläggning och relativt nära avgång.
Får 4,420.00 SEK på ba.com för dessa flighter.

Jag önskar verkligen att jag hade möjlighet att åka med. Får hoppas att det passar bättre om det blir någon mer gång.
Hoppas att ni får sjukt roligt iaf!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen