Senaste nytt

Artikel: Följ med till Farnborough 2012 - årets stora flygshow i London

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så, då tyvärr är beslutet tagit... Med tanke på alla andra roligheter som nu radas upp under sommaren; 2x USA, Curacao, Barcelona, Visby, Norge och nu troligen bröllop på Taiwan i september blir det svårt för mig att haka på tyvärr. Hoppas ni får en trevlig helg tillsammans! Nästa gång!

sorry kan ej hänga med jag är i Kina då åker den 12 till LHR och senare till PEK allt i c förutom en inrikes i kina

Jag har skickat min bokningsreferens till Concorde.

Hade lite strul med BA:s bokningssida "Manage my booking" - fick felmeddelande om att "objekt som inte är säkra" inte kunde laddas och https var överstruket. Fick möjlighet att ladda icke-säkra objekt och då fungerade sidan, annars gick det inte att lämna passinformation. Lite illa.

Osäkert kring lördagens event på Farnborough
Jag misstänker att det är fler än jag som sett väderprognosen för lördag i London. Det ser så pass illa ut att uppvisningen kan bli inställd. Vi får därför hålla kontakten via forumet fram till avgång så vi vet hur situationen blir på lördag. Eventuellt får vi försöka köra flyguppvisningen på söndag istället?

Vi får hoppas att prognoserna slår fel.. och planera för alla eventualiteter !

Vad sägs om att de som planerar att resa med Arlande Express möts i
deras vänthall ute på perrongen vid 16.15-30 ? Som medveten resenär
kan man då utnyttja sommarrabatten 2 för 280:-.

Vi får hoppas att prognoserna slår fel.. och planera för alla eventualiteter !

Vad sägs om att de som planerar att resa med Arlande Express möts i
deras vänthall ute på perrongen vid 16.15-30 ? Som medveten resenär
kan man då utnyttja sommarrabatten 2 för 280:-.

Får man inte ta med sig några barn med då ? :)

Rent tekniskt kan jag säga hej till er innan ni åker isf faktiskt. Jag är i Stockholm tor-lör :)

Det ser ljusare ut när det gäller vädret i London, enligt yr.no idag tisdag, kan det till och med bli lite sol på lördag!
Vilken klass bokade Ni i på tåget klockan 08.50?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen